Een leuke baan, zelf geld verdienen en op eigen benen staan. Ontdekken waar je goed in bent en wat je leuk vindt. Dat is wat je leert op Arkelstein. Niet alleen uit boeken, maar vooral in de praktijk. En haast hebben we niet, je mag rustig uitproberen. Stap voor stap leren op Arkelstein is leuk!

Weet je nog niet helemaal zeker of praktijkonderwijs of vmbo basis bij je past, dan kun je op Arkelstein instromen in de PrO-basis brugklas.

Iedereen is anders. Dus waarom zou iedereen hetzelfde lesrooster krijgen. Op Arkelstein doen we dit anders. We kijken naar wat het beste is voor jou.

Iets nieuws leren kost tijd. Dat begrijpen we op Arkelstein als geen ander. Soms heb je iets snel onder de knie, een andere keer duurt het langer. Geen probleem, jij bepaalt het tempo.

Arkelstein is een kleine school. Dat is fijn en vertrouwd. Je hebt les in een kleine klas waar je veel persoonlijke aandacht krijgt.

Op Arkelstein ontdek je wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We bereiden je voor op later: een leuke baan en een fijn huis om in te wonen. Na het behalen van je diploma kun je op eigen benen staan!

Onze leerlingen leren vooral in de praktijk: door te doen! Om ze zo goed mogelijk voor te bereiden op een leuke baan, werken we graag samen met het Deventer bedrijfsleven. Een goede samenwerking biedt kansen, voor onze leerlingen én voor uw bedrijf!

Een goedkope laptop via school? Het kan weer!

logo

Een eigen laptop op school is superhandig. Je bent niet afhankelijk van anderen en je hebt ook nog eens een blitse laptop mét TOUCHSCREEN.

Arkelstein maakt dit mogelijk. We hebben daarom een contract gesloten met de Rentcompany. Dit bedrijf biedt laptops aan die niet in 1 keer betaald hoeven te worden maar voor een laag bedrag per maand  worden afbetaald.

Er zijn twee soorten laptops: Chromebooks en Windows laptops. Beide laptops die uitstekend geschikt zijn voor de leerlingen van Arkelstein.

Bekijk de folders snel, of ga direct naar de juiste webshop!!!

Folder Chromebooks | Ga naar de Chromebook webshop

Folder Windows | Ga naar de Windowswebshop

Let op.
Klik bij de Windows winkel op de knop "Direct bestellen" om alle leverbare modelllen te zien.

Screenshot 1