corberic-en-ik-2024

Jij bent bijzonder, dus je school mag ook anders zijn dan anders. Een hele dag boeken voor je neus past niet bij jou.
Jij wilt leren binnen en buiten de school. Ontdekken wie je bent, waar je enthousiast van wordt, waar je talenten liggen.
Wij dagen je elke dag uit te worden wie je kan zijn. Het Corberic is een leerroute die is geïnspireerd op de vrijeschool principes.

Het meeste leer je in verbinding met anderen. Daar doen we heel veel aan, allemaal. Je mentor en je ouders spelen daarbij een belangrijke rol.

Mooie dingen maken met lichtjes in je ogen en het zweet op je rug. Dat is onze ambitie.

In ons pakket zitten veel kunstzinnige, ambachtelijke en praktische vakken. Voor een evenwichtige persoonsvorming en de ontwikkeling van talent.

Krachtig en vol zelfvertrouwen leven in een wereld met anderen. Daar ligt onze focus.

Een mooi rapport is leuk en een diploma is belangrijk, maar er valt zoveel meer te leren. Niet alleen kennis uit boeken maar ook over jezelf.

Ben je mavoleerling? Dan doe je examen bij ons. Havo en vwo gaan na drie jaar naar Het Vlier of vrijeschool Zutphen voor bovenbouw en examen.

Presentatie Corberic

Prachtig open huis!

Op zaterdag 25 november hebben we een prachtig open huis mogen beleven.

Was jij er niet bij en ben jij nieuwsgierig? Kijk dan eens rond op onze website.

Tijdens het open huis werd er een presentatie gehouden. Deze presentatie kan hier terugkijken Download 20ouders