Op Het Stormink leer je jezelf kennen. En je leert hoe je op jouw manier kunt leren. Want dat weet je zelf toch het beste. Je volgt ook 3 uur per week een talentprogramma. Je komt er bij ons steeds meer achter wat je kunt en leuk vindt. Wij denken met jou mee. We doen het samen. Van buiten lijken we een grote school, maar dat valt reuze mee. Je krijgt vooral les op je eigen verdieping. Zo leer je elkaar snel kennen.

Van de basisschool naar Het Stormink is een hele stap. Toch valt dat ook best mee! Want je zit met je klas op een eigen verdieping. Zo leer je elkaar snel kennen.

Jij weet zelf toch wel hoe jij het beste leert? Dat denken wij dus ook! Daarom mag je bij sommige vakken op Het Stormink zelf bepalen hoe je wilt leren.

Op Het Stormink sta je er niet alleen voor. Je mentor is er speciaal voor jou. Je kunt altijd bij hem terecht en mag alles vragen. Je mentor zorgt ervoor dat jij prettig naar school gaat.

Op Het Stormink ga jij jouw talenten ontdekken. Zo kom je erachter wat je écht leuk vindt!

Voel jij je een echte wereldburger? Wil jij elke dag Engels spreken? Heb je taalgevoel en een open mind voor wat er in de wereld te beleven valt? Dan is tweetalig atheneum zeker iets voor jou!

Na twee of drie jaar Het Stormink ga je door naar de bovenbouw. Wij helpen je bij een goede profielkeuze.